מתי מתחם האלף יהיה מוכן?

מתי מתחם האלף יהיה מוכן?

מתחם האלף

הפרויקט שכולם מדברים עליו – פרויקט האלף בראשון לציון, הולך וצובר תאוצה ונדמה  כי השאלה המרכזית המעסיקה את כולם היא – מתי המתחם יהיה מוכן. הנה כל הפרטים על התקדמות הפרויקט המבוקש.

מתחם ה-1000 בראשון לציון

הפרויקט הייחודי ופורץ הדרך, ממוקם באזור מבוקש ביותר ומציע שילוב בין מתחמי מגורים ומתחמי עסקים מתקדמים, נגישות תחבורתית נוחה במיקום מדהים. העלויות בהצטרפות לפרויקט בשלב זה הינן אטרקטיביות, במודל המאפשר גמישות תכנונית. המתחם ממוקם באזור בו יש נגישות גבוהה לעורקי תחבורה ראשיים, תחנות רכבת ותחנות אוטובוס. את החדשנות הגדולה שבמתחם, מגלים כשמביטים בקרקע הבתולית, מה שמאפשר חיסכון בעלויות הקרקע, הארנונה ועוד. המיקום המרכזי, בקרבה לחוף הים, רק מוסיף לאטרקטיביות הפרויקט. המתחם ממוקם ממערב לנתיבי איילון, בקרבת מקום לתחנת הרכבת משה דיין ובסמוך לקווי הרכבת הקלה העתידית.

נעים להכיר: מתחמי א', ב' ו-ג'

הפרויקט מחולק לשלושה חלקים: מתחם א', ב' ו-ג', כאשר שכל חלק מיועד לבנייה אחרת. במתחם א', הממוקם בחלקו הצפוני של הפרויקט, יבנו משרדים מגוונים. מתחם ב' יוקדש לבנייה פרטית, עם צפי של מאות יחידות דיור, לצד משרדים ספורים. מתחם ג', הממוקם בחלקו הדרומי של הפרויקט, שייך ברובו ליזמים פרטיים ויוקדש אף הוא למגורים.

מהו סטטוס הקרקעות במתחם?

נכון לכתיבת שורות אלה, הקרקעות במתחם עדיין אינן זמינות לבנייה מיידית. בעלי הקרקעות שכבר רכשו נכסים במתחם אינם יודעים במדויק מה היקף הזכויות על הקרקע, אך המתווה המסתמן הוא שיוכלו לבחור בין שני מסלולים: הראשון הוא עבודה מול קבלנים בהסכם מול בעלי הקרקע והשני הוא פיתוח בבנייה עצמאית.

הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים

על אף שהקרקעות עדיין אינן זמינות לבנייה מיידית, משקיעים רבים רוכשים זכות לדירה במתחם האלף, בזכות פוטנציאל ההשקעה האדיר. פרויקט האלף ממשיך להתקדם ועתודות הקרקע שויכו לבעלי קרקעות פרטיים ולעיריית ראשון לציון. בין הרוכשים ניתן לראות את קבוצת דיסקונט, הפניקס, רוגובין, קרן JTLV2 וגם חברת פרשקובסקי, שהיא גם חברת הייזום והבנייה שזכתה במכרז הענק של עיריית ראשון לציון ורכשה קרקע המשתרעת על שטח של 24 דונם במתחם, עם זכויות בנייה בהיקף של 110,000 מ"ר.

מתי הפרויקט צפוי להסתיים?

למרות הפיתוי להציב תאריך יעד, אף גורם רשמי לא ממהר להבטיח תאריכי סיום עתידיים. סטטוס הקרקעות והתקדמות הבנייה במתחם נמצאים בשלב הפיתוח והתשתיות. במהלך השנים הקרובות, תושלם הבנייה למגורים והפארקים העתידים להשתרע על פני 110 דונמים, יוקמו אף הם. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, העריך כי הביקוש הגבוה למגורים בעיר ימשיך להתעצם גם לאחר השלמת בניית מתחם האלף וכי בסופו של דבר תהפוך ראשון לציון לעיר השלישית בגודלה בישראל.

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.