פרויקט חדש בראשון לציון ליד הים – מתחם האלף

פרויקט חדש בראשון לציון ליד הים – מתחם האלף

מתחם האלף

רבים מאיתנו מחזיקים בחלום שקשה מאוד להגשים בישראל – לרכוש דירה ליד הים. כי אין כמו לראות את הכחול של הים מהסלון והמרפסת ולהרגיש את הבריזה הנעימה בכל חדרי הבית, עם רחש הגלים ברקע. מה אם נגיד לכם כי החלום הזה בהחלט יכול להפוך למציאות עבורכם? ועוד באזור המרכז, אשר ידוע במחירים היקרים שלו? על מתחם האלף כבר שמעתם? המשיכו לקרוא ותכירו את הפרויקט שיאפשר לכם לגור בצמידות לים התיכון.

מתחם האלף – מגדלי יוקרה במחיר מוזל

אין הרבה פרויקטים בתחום הנדל"ן הישראלי שיצרו באז כה משמעותי מרגע שיצאו לדרך, כמו מתחם ה-1000. זהו מתחם ענק בקנה מידה מקומי (קרוב ל-1.7 מיליון מטר רבוע), אשר ממוקם באחד האזורים המבוקשים והמרכזיים ביותר בארץ (מערב ראשון לציון) וצפוי להעמיד סטנדרטים חדשים של איכות, יוקרה וכל מה שביניהם. מתחם האלף יכלול מגדלי מגורים יוקרתיים אשר ישקיפו אל הים התיכון, אך במחירים הרבה יותר נמוכים מפרויקטים אחרים באזור המרכז אשר כוללים נוף מרהיב שכזה.

כיצד הדבר מתאפשר? ובכן, מה שאתם רוכשים הוא בעצם קרקע שעדיין נמצאת בתהליכי אישור והפשרה, מה שאומר שהמחיר שלה עומד על כמאות אלפי שקלים בלבד! עם קבלת האישורים, תצטרכו לשלם כמובן סכום כסף נוסף עבור עלויות הבנייה של הדירה, אך המחיר עדיין יהיה זול משמעותית ממחיר של דירה מוכנה בפרויקט. חשוב מאוד כי תרכשו בהקדם קרקע במתחם העתידי, מאחר ומחירי הקרקעות בו רק הולכים ועולים בכל יום שעובר ולמעשה צפויים לקפוץ בצורה משמעותית ברגע שיתקבלו כל האישורים והבנייה תצא לדרך.

מה כל כך מיוחד בראשון לציון ובמתחם האלף?

לא רק הקירבה לים אמורה לגרום לכם לרצות לגור בראשון לציון ובמתחם האלף, אלא גם מגוון סיבות נוספות:

  • ראשון לציון היא העיר הרביעית (בקרוב השלישית) בגודלה בישראל, אשר נחשבת לאחת המבוקשות ביותר, הן בגלל מיקומה הגיאוגרפי (דקות ספורות של נסיעה מתל אביב, חולון, בת-ים ועד 20 דקות נסיעה מעשרות ערים וישובים נוספים, לרבות רחובות, הרצליה, אשדוד, רמת גן, פתח תקווה ועוד), הן בזכות רמת השירות הגבוהה לתושב, הן בזכות המערכת החינוכית המצוינת, וממגוון סיבות נוספות (רמת פשיעה נמוכה, שפע מקומות בילוי, אוכלוסייה 'חזקה', מכללה מובילה בשטח העיר ועוד).
  • מתחם ה-1000 הינו פרויקט הדגל של עיריית ראשון לציון ומטרתו היא לשנות את מטרופולין גוש דן לחלוטין. מה שמיוחד בפרויקט הוא השילוב בין מגורים, מסחר, בילוי ופנאי במתחם ענק אחד, כך שהדיירים בו יוכלו ליהנות מכל השירותים הנדרשים, ממש מתחת לבית או במרחק הליכה קצר. לא רק בנייני מגורים יוקרתיים עם נוף לים יבנו בפרויקט המרשים אלא גם בתי ספר וגני ילדים, פארק ירוק ענקי, מרכזי מסחר, תעסוקה ובילוי ובקיצור, כל מה שצריך בשביל חיים נוחים וברמה גבוהה.

אלו ממש החודשים האחרונים בהם מחירי הקרקעות בפרויקט מתחם האלף עדיין נמוכים ולכן זהו בדיוק הזמן שלכם להתקשר עם יזמי הפרויקט, חברות נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס, ולהתחיל בתהליכי הרכישה בסיומם תזכו להגשים את החלום הגדול – דירת יוקרה לים הים, בעיר מרכזית ותוססת.

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.