מחפשים קרקע להשקעה? לכו על בטוח, לכו על מתחם האלף

מחפשים קרקע להשקעה? לכו על בטוח, לכו על מתחם האלף

קרקע להשקעה

ענף הנדל"ן בישראל כולל אינספור פרויקטיי בנייה שיוצאים לדרך בכל שנה, כשהיזמים והמשווקים מבטיחים הרים וגבעות לכל מי שישקיע ברכישת קרקע באחד מהם. כמה מאותן הבטחות באמת מתקיימות ולא משאירות את המשקיעים עם הפסדים או רווחים שאינם מספקים? לא יותר מדי, ועל כן חשוב לבחור בצורה נכונה את הקרקע וללכת על בטוח. מתחם האלף מהווה דוגמא מצוינת לפרויקט בנייה שקרקע בו באמת תהיה שווה את ההשקעה הכספית שלכם ותאפשר לכם ללכת על בטוח. מיד תבינו למה.

היתרון של רכישת קרקע לעומת דירה מוכנה

בענף השקעות הנדל"ן קיימים מספר אפיקי השקעה פופולאריים, כשכיום יותר ויותר אנשים מבינים כי רכישת קרקע בפרויקט בנייה איכותי, עדיפה בהרבה מרכישה של דירה מוכנה מהקבלן. רכישת קרקע נחשבת לכזאת שעם בדיקה מדוקדקת של כל הנתונים, תוך בחינה קפדנית של הסיכונים הקיימים, ניתן להשיג באמצעותה את התשואה הגבוהה ביותר – מאות ואף אלפי אחוזים (בכסף זה יכול להגיע למיליוני שקלים).

מתחם ה-1000 – "ביצת הזהב" של עולם הנדל"ן הישראלי

מתחם האלף, שבנייתו החלה במערב ראשון לציון, הוא הזדמנות פז לרכישת קרקע בסיכון מזערי ועם פוטנציאל אינסופי. מה הופך אותו לכזה שמשקיעי נדל"ן מכל הארץ מסתערים עליו? ובכן, זה מתחיל בחברות שעומדות מאחורי הפרויקט. זהו ההיבט החשוב ביותר כאשר בוחנים השקעה נדל"נית כלשהי, ובכל הקשור למתחם ה-1000 אתם מתקשרים עם חברות ותיקות ואמינות דוגמת נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס. מאחורי החברות הללו ישנם אינספור פרויקטים שהסתיימו בהצלחה, תוך הקפדה על כל הפרטים הטכניים, הבטיחותיים והעיצוביים. גם עיריית ראשון לציון תומכת בפרויקט, מה שמבטיח לכם כי כל האישורים יתקבלו במהרה וכי הפרויקט יקום בהקדם האפשרי.

מתחם האלף – הפרמטרים הנוספים שיעניקו לכם ביטחון

רכישת קרקע בפרויקט שמקודם על ידי חברות מוכרות ואמינות זה דבר חשוב, אך צריך שגם הפרויקט עצמו יהיה כזה שבאמת יספק את הסחורה בהמשך, עם עליית ערך משמעותית של הקרקע. מתחם האלף מציע לכם את זה באופן מושלם, דבר שיתבטא במספר פרמטרים:

  • השפע – מתחם ה-1000 אמור בסיום הבנייה להוות מעין עיר קטנה שתכלול בתוכה כ- 5,600 יחידות דיור, אלפי בתי עסק ושפע מקומות בילוי מהם יוכלו ליהנות הדיירים, העובדים ואינספור הבליינים שיגיעו אליו מכל רחבי הארץ. לא קיימים הרבה פרויקטים בישראל שמשלבים באופן מושלם בין מגורים, עסקים ופנאי, כך שרכישת קרקע בפרויקט הייחודי הזה נחשבת למבוקשת ביותר ולטמון בחובה עליית שווי מהירה יחסית.
  • המיקום – ראשון לציון היא לא רק העיר הרביעית בגודלה בישראל (עתידה לעלות למקום השלישי בשנים הקרובות), אלא היא גם עיר המוקפת ערים וישובים רבים במרחק קצר: החל מבת ים, תל אביב-יפו והרצליה בצפון, דרך חולון, גבעתיים ורמת גן במזרח ועד נס ציונה, רחובות ואשדוד בדרום. וזוהי רשימה חלקית ביותר. מיקום מנצח הינו פרמטר שתמיד הופך את רכישה הקרקע לכדאית.
  • הנגישות – פרמטר נוסף אשר הופך את מתחם האלף לכזה שצפוי להניב לכם רווחים אדירים הוא הנגישות שלו. לא רק שהמתחם קרוב לכבישים מהירים (431 ו-20), גם שניים מהכבישים העירוניים המרכזיים בעיר (דרך רבין ודרך משה דיין/רחבעם זאבי) עוברים ממש בסמוך לו, מה גם שהוא יוקף בקווי רכבת ורכבת קלה. למעשה, לא תמצאו עוד פרויקט בנייה שמתוכנן בצורה כל כך נוחה מבחינת דרכי הגישה אליו.

בשורה התחתונה, משקיעים יקרים, יש כאן הזדמנות שספק אם תחזור במהלך חייכם. מחירי הקרקעות במתחם ה-1000 עדיין נמוכים יחסית, כך שרצוי כי תמהרו על מנת שתשיגו לעצמכם עסקה בטוחה וריווחית במיוחד.

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.