מחפשים דירה? בואו לגור בראשון לציון!

מחפשים דירה? בואו לגור בראשון לציון!

פרויקטים חדשים בראשון לציון

חסכתם שקל לשקל, ובשעה טובה ומוצלחת אתם בשלים לשלב המרגש והחדש בחייכם: רכישת דירה! אין ספק שהשלב הזה מלווה במגוון רחב של התלבטויות, בחירות ומאחר ומעורב בתהליך הזה גם אלמנטים אישיים וגם כלכליים – זהו צעד הדורש לא מעט תכנון. אם אתם שוקלים מגורים באזור המרכז, סביר להניח שחיפשתם גם פרויקטים חדשים בראשון לציון, אחת מערי גוש דן הפופולריות ביותר בכל מדינת ישראל. מה הופך את ראשון לציון לעיר מעולה עבור זוגות צעירים ובכלל? הנה כמה סיבות מעולות לקחת את הפנינה של גוש דן בחשבון.

בגלל החינוך

הקמת משפחה היא צעד המשפיע רבות על המיקום בו נבחר להתגורר. אזור המגורים הנבחר יהיה נגזרת, פעמים רבות, של גני הילדים, בתי הספר ומוסדות החינוך הנוספים שבסביבה, תנועות הנוער באזור ופעילויות נוספות הרלוונטיות למשפחות עם ילדים. ראשון לציון היא אחת הערים המפותחות ביותר מבחינת רמת החינוך, וזו התחום אליו מוקצים משאבים רבים מאוד. העירייה דואגת לתקציבי עתק המוקדשים לפיתוח רמת החינוך בעיר, לטכנולוגיה, אנשי חינוך מעולים ועוד.

בגלל אפשרויות הקריירה

אם אתם טובים במה שאתם עושים, סביר להניח שתצליחו לפתח את הקריירה שלכם בכל מקום עלי אדמות (טוב, חוץ ממאדים, אולי), אך יש מקומות שבהם זה נעשה פשוט יותר – ראשון לציון היא ללא ספק אחת מהן. למעשה, זוהי העיר הרביעית בגודלה בישראל וככזו היא מספקת אינספור הזדמנויות תעסוקה במגוון תחומים – החל בהיי-טק ותעשיות פיננסיות ועד לקריירה במוסדות ציבוריים ומגוון עסקים קטנים. מלבד הקריירה שמחכה לכם בעיר, העובדה שהיא מרושתת מבחינה תחבורתית באופן יוצא מן הכלל והודות לקרבה הגאוגרפית שלה לתל אביב וליתר ערי המרכז, אתם מקבלים הזדמנות נוספת ליהנות מאפשרויות עבודה נוספות.

בגלל הנוחות

מרכזי קניות גדולים, קניונים, קופות חולים בהם מרושתת כל העיר, תחבורה מעולה ונתיבי נסיעה נוחים מאוד – העיר ראשון לציון היא פשוט עיר שנעים ונוח לחיות בה. כשאנחנו מחפשים מקום מגורים, חשוב לנו שכל השירותים שאנו זקוקים להם, החל מסופר מרקט ליד הבית ועד לתחנות האוטובוס, יהיו נגישים או במרחק הליכה. כשאתם בוחרים באחת הערים המרכזיות ביותר בישראל, הגדולות והמפותחות, כמו ראשון לציון – אתם מקבלים בדיוק את זה, ועוד הרבה יותר.

בגלל שזה פשוט משתלם

כשאנחנו רוכשים דירה, וודאי כזוג צעיר, חשוב לנו לוודא שנבחר באפשרות שתשרת אותנו לאורך זמן וכזו שערכה רק יעלה עם הזמן – ראשון לציון היא בדיוק כזו. בעשורים האחרונים בכלל ובשנים האחרונות בפרט ערכה הנדל"ני רק הולך ועולה. עוד ועוד פרויקטים נדל"ניים מוקמים בה, והביקוש ממשיך לעלות על ההיצע. זה בדיוק הזמן לקחת חלק בפרויקטים החדשים ש"נחתו" בעיר. כשאתם בוחרים להכות שורשים בעיר כמו ראשון לציון, אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי וכלכלי כאחד.

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.