דירה להשקעה במתחם האלף

דירה להשקעה במתחם האלף

דירות גן למכירה בראשון לציון

בשנים האחרונות, העיר ראשון לציון לא יודעת מנוח. פרויקטים חדשים נבנים, השקות נדל"ניות חדשות יוצאות לדרך ונראה שהביקוש לפרויקטים חדשים – מנכסים למגורים ועד לנכסים משרדיים, רק צובר תאוצה. אל החגיגה הנד"לנית המאוד מבורכת ונדרשת הזו נכנס אחד הפרויקטים המרגשים של השנים האחרונות: מתחם האלף. אם אתם מחפשים דירות גן למכירה בראשון לציון, מעוניינים להשקיע בפרויקט משרדים או רוצים לדעת מה מתרחש באחת מהזירות הנדל"ניות הכי רותחות של אזור גוש דן – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בדרך להשקעה במתחם.

מתחם האלף על קצה המזלג

אז במה מדובר? באזור מערב ראשון לציון, הולך ונבנה בימים אלו מטרופולין עצום בגודלו בסגנון אורבני, המשלב בין מתחמי תעסוקה, מסחר, פנאי ומגורים, זאת לצד גישה נוחה מאוד לעורקי תחבורה ראשיים ומיקום מעולה – בין חופי הים התיכון לנתיבי איילון. תחילת הבנייה צפויה בעוד שנתיים, אך כבר מעכשיו מרגישים את ה"באזז" השיווקי הגדול שיש סביב הפרויקט. לראשונה בישראל, קורם עור וגידים פרויקט שהוא מעין "דף חלק", על קרקע בתולית וחפה מבנייה – בין האחרונות בגוש דן, מה שהופך את מלאכת התכנון למוקפדת מתמיד, ומותאמת אישית לצרכי המשתמשים השונים.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

הזכרנו את המיקום המעולה של הפרויקט, וכעת נרחיב עליו מעט. ספוילר: אם אתם מכירים את העיר ראשון לציון, מיד תבינו שמדובר במיקום נחשק ביותר. מצפון גובל המתחם בשדרות רחבעם זאבי ההופכות למשה דיין, ממערב עם שדרות מרילנד, מדרום עם שדרות רבין ובמזרח גובל פרויקט האלף עם לא פחות מאשר נתיבי אילון, אחד מנתיבי התנועה המרכזיים במדינת ישראל.

ומה זה אומר? שבסמוך למתחם נמצאים שלל אמצעי תחבורה מגוונים – החל מכבישים מהירים וארציים (כביש 4, כביש 431 וכאמור נתיבי איילון), תחנת הרכבת משה דיין של רכבת ישראל, שלושה קווים עתידיים של הרכבת הקלה (האדום, הירוק והחום) ובמסגרת היותו פרויקט מהפכני ומיוחד מאוד, בשטח המתחם מתוכננת להיבנות גם "מונו-רייל" ומעלית אופקית, המסוגלת להסיע ששת אלפים נוסעים בשעה (!).

לא רק מתחם מגורים

כאמור, המתחם מתוכנן כך שהוא ישלב בין שטחים ציבוריים דוגמת פארקים, מבני מסחר, מבני ספורט ופנאי, מוסדות חינוך, מרכזי כנסים, בתי מלון וכדומה, לצד חווית מגורים מיוחדת במינה – מה שמביא, די מהר, את הקונים הפוטנציאליים, המבקשים ליהנות משילוב בין דיור מתקדם, דירות בסטנדרט בנייה גבוה מאוד ונגישות מלאה למתחמי המסחר, התרבות והפנאי.

מדברים במספרים

אז איזה שטח יתפוס התענוג הנדל"ני הזה? נתחיל ממתחם המגורים, העתיד להתפרש על פני 4,900 יחידות דיור, המורכבות גם ממעונות סטודנטים ומעונות דיור מוגן אקסקלוסיביים. לצד אזורי המגורים, ייבנו שטחי תעסוקה ומסחר המתפרשים על פני כ-1,400 דונם, וכ-275 דונמים נוספים יוקדשו לטובת אזורי פנאי ונופש (מבני ספורט ומופעים, מלון ועוד), בנוסף, ייבנו בפארק על כ-75 דונמים גם שטחי ציבור ו-110 דונם יוקדשו לטובת בניית פארקים. זוהי מעין עיר בתוך עיר, הממוקמת באחד האזורים הכי אטרקטיביים במדינת ישראל!

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.