איך לשדרג את ערך הדירה עם מטבח חדש

איך לשדרג את ערך הדירה עם מטבח חדש

דירות יוקרה

שוק הדירה רותח, המחירים רק הולכים ועולים ורכישת דירה חדשה נראית עבור לא מעט אנשים כמו חלום רחוק. ולמרות זאת דירות נמכרות והענף חי ובועט. אני מבקש לרגע לדבר על אלה מכם שאינם מתכוונים למכור או לקנות דירה בשלב זה אך מעוניינים לשדרג את מחיר הדירה ליום שבו ירצו למכור אותה. כיצד אם כך ניתן להאמיר את מחירו של הנכס שלכם? מעבר לכך שניתן לסייד ולצבוע, להחליף את דלתות הדירה יש דבר אחד שכדאי לכם במיוחד לעשות כדי לשדרג את ערך הדירה שלכם וזה  – לקנות מטבח חדש.

המטבח המהווה את מרכזה של הדירה, ליבת הבית שלכם הוא זה שמייצר את תחושת הבית המעוצב ואת האווירה הכללית של הדירה. אלה יימשכו את הציבור לקנות את דירתכם, כיצד לעשות זאת נכון?

מתחם רב תכליתי שקובע את סטנדרט העיצוב של הדירה

המטבח כבר מזמן איננו מקום בו רק מכינים ומבשלים אוכל, מדובר במתחם רב תכליתי שמחליף בשנים האחרונות גם את פינת האוכל. המטבח הוא גם מקום לאחסון של כל כלי המטבח ושל מזון כמובן.

במטבחים המודרניים התווסף לו האי שלו שימוש כפול – משטח עבודה גדול, רחב ונוח וכן, פינת ישיבה שבה ניתן לאכול. מכיוון שבדירות החדשות המטבחים בנויים כמתחם פתוח או חצי פתוח, כל מי שנכנס לדירה רואה מיד את המטבח ולכן העיצוב שלו כה חשוב והוא זה שמשפיע על עיצוב הבית כולו. לאור כל הנאמר לעיל ניתן להבין מדוע שדרוג מטבח מעלה את ערכו של הנכס שלכם.

העיצובים הטרנדיים שכולם אוהבים

ישנם שני עיצובי מטבחים שנשארו טרנדיים לאורך כל השנים, מטבחים כפריים ומטבח איטלקי.

העיצוב הראשון הוא של מטבחים כפריים, מעצבי העל מכל העולם קוראים לעיצוב הכפרי: ישן – חדש – ישן. עיצוב שבסיסו המטבח הכפרי של פעם בשילוב טכנולוגיות ההרכבה והחשמל המתקדמות ביותר שיוצרות מטבח חם ומשפחתי מצד אחד, פרקטי ונוח מהצד השני. המטבחים הכפריים נצבעים בדרך כלל בגוונים של חום, לבן ואפור.

העיצוב השני הוא של מטבח איטלקי, עיצוב המבוסס על עקרונות העיצוב המודרני שכולל קווים ישרים ונקיים, שמשתלבים בהתאמה מושלמת עם קווי המתאר של קירות הבית והחלונות. משטחי העבודה של המטבח האיטלקי גדולים ורחבים, מתנקים בקלות ונחשבים לחזקים ועמידים מאוד.

בכמה ישדרג המטבח החדש את מחיר הדירה?

ההשקעה במטבח חדש נעה בין 30 ל- 50 אלף שקלים והיא תכפיל את עצמה בתוספת לשווי הדירה כלומר, אם השקעתם 50 אלף שקלים, המחיר שיתווסף לשווי הדירה שלכם הוא 100 אלף שקלים. 50 אלף שקלים נוספים מעל ערך ההשקעה שביצעתם.

השקעה טובה

ניתן בהחלט לומר שההשקעה במטבח חדש משתלמת מכיוון שהיא משדרגת את ערך הדירה שלכם ועד שתמכרו את דירתכם, תיהנו אתם ממטבח חדש ומפנק שישפר את איכות חייכם.

מאמרים שיעניינו אותך

סנסציה בקו ישראל – יוון: למעלה מ-10% תשואה פוטנציאלית בשנה והזדמנות להצטרף לכלכלה מקומית שעדיין לא מתקרבת לשיא שלה

מחירי הנדל״ן באתונה מזנקים בעקביות ומשקפים את מגמת ההתאוששות של יוון בדרכה ליישר קו עם שכנותיה האירופאיות. פרויקט חדש בלב העיר יציע 200 דירות להשקעה בסטנדרט של מגורי יוקרה

קרא עוד »

החלום היווני: ריזורט מגורים חדש באתונה יציע 200 דירות חדשות לרכישה בעיצוב מלונאי עם פוטנציאל תשואה חודשית של למעלה מ-10%

למעלה מ-120 דירות כבר נמכרו בפרויקט ASTREA החדש באתונה, המשלב בדיוק מעורר השראה את כל היתרונות של בית מלון יוקרתי, עם היציבות של דירת מגורים. אפשר להשכיר, אפשר להגיע לחופשה ואפשר ליהנות מכל העולמות

קרא עוד »

הסכם אחד שהופך את חלום הדירה על הים רלוונטי מתמיד, דווקא עכשיו. בקרוב הצצה לתכנית מתחם 2000 שתשנה את ראשל״צ מקצה לקצה

עם חתימת ההסכם ההיסטורי לפינוי בסיס ״מטווח 24״, חוף ראשון לציון ישלש את שטחו וכ-10,000 יחידות דיור חדשות ייבנו על חולות העיר. מי ששמו ידם על על קרקעות במתחם ה-1000 הצמוד כשהיו בסטאטוס דומה, כבר גרפו תוך פחות מעשור רווחים של מאות אחוזים שהסתכמו במיליוני שקלים.

קרא עוד »

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.