הדמיה אדריכלית למתחם האלף

מתחם האלף: שכונת המגורים Ocean West

אודות הפרויקט

המתחם החדש מתפרס על פני כ-1,000 דונם של משרדים, תעסוקה, פנאי ובילוי. בפריים לוקיישן בגוש דן, קרוב לים וסמוך לרכבת, עם נגישות אופטימאלית לצירי התנועה המרכזיים בישראל. מדובר בשילוב יוצא דופן בין מתחם עסקים מהמתקדמים ביותר במזרח התיכון, לצד מגורים וחיי קהילה אורבניים מתקדמים בסטנדרט בנייה שעדיין לא נראה באזור.
החיבור הייחודי בין פנאי, תעסוקה ומגורים תחת קורת גג אחת הופך את מתחם ה-1000 למטרופולין הגדול שיכבוש את שוק הנדל"ן בסערה ויהיה מתחם המגורים והעסקים הבא של ישראל.

מלאו את הטופס
ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מתחם ה-1000

אם השמועה על מתחם האלף עוד לא הגיעה לאוזניכם, אנו שמחים להיות הראשונים לעדכן אתכם על הזדמנות ייחודית וחד פעמית: אפשרות להשקיע בנדל"ן למגורים ומסחרי במתחם האלף, פרויקט ייחודי מסוגו בעל מודל חדשני במערב ראשון לציון ובמרחק הליכה מהים!

במערב ראשון לציון, מרחק הליכה מחוף הים נמצא מתחם האלף, אחד מהמיזמים המיוחדים ביותר שידע שוק הנדל"ן הישראלי. מתחם האלף משתרע על 1,000 דונם בלב גוש דן, במיקום מרכזי ונגיש, קרוב לצירי תנועה מרכזיים ובסמוך לאזורי בילוי אטרקטיביים. וגולת הכותרת: המתחם צפוי לאכלס כ- 4,900 יחידות דיור לצד כ- 1,700,000 מ"ר של שטחים המיועדים לתעסוקה, מסחר ולא פחות חשוב: פנאי ובילוי.

בשורה התחתונה ורגע לפני שיוצאים לדרך: אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה חכמה ומשתלמת, פרויקט האלף הוא הזדמנות שאסור לכם לפספס. זה הזמן שלכם לבצע השקעה בטוחה שרק תמנף אתכם. אינכם היחידים, ישנם עוד עשרות מומחי נדל"ן שהלכו על זה לפניכם ובחרו לבצע השקעה כדאית וחד פעמית מתוך ידיעה שתניב להם תמורה.

קצת עלינו

חברת נדל"ן נדל"ן היא חברה יזמית בתחום הנדל"ן שפועלת בשיתוף פעולה עם חברת כהן פליקס. לחברה כלים רבים וידע מקצועי, בעזרתם מסייעת הן לאנשים פרטיים והן לאנשי עסקים למנף את עצמם. חברת נדל"ן נדל"ן וחברת כהן פליקס מיקמו את עצמן כמובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בראשון לציון. מלבד השקעות החברות פועלות גם בתחום היזמות של בניה למגורים ובין השירותים שמציעות: איתור קרקעות לבנייה, שינוי יעוד קרקעות, הגדלת זכויות בניה, השבחת קרקעות ועוד.

ההיכרות עם האזור עד לרמת הפרט הקטן והיכולת לאתר הזדמנויות בזמן אמת היא זו שמקנה לכם יתרון בשיתוף הפעולה עמנו ומאפשרת לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון כדי למקסם את פוטנציאל הרווח שלכם.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

יש עסקאות שפשוט אסור לפספס, פרויקט ה-1000 זו אחת מהן. כאשר משקיעים בעסקת נדל"ן התזמון מהווה שיקול מרכזי, חשוב מאוד להשקיע בזמן, כך גדל הסיכוי למקסם את הרווח בעתיד. השקעה במתחם ה-1000, הן עבור נדל"ן למגורים והן עבור נדל"ן מסחרי, זו הזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה, וככל שתקדימו להיכנס כך הסיכוי שהרווח שלכם רק ילך ויגדל. אם אתם לא בטוחים שזה המקום להשקיע את כספכם, דעו שרבים וטובים עשו זאת לפניכם. מומחי נדל"ן רבים שיודעים בדיוק היכן להשקיע את הכסף שלהם כבר הצטרפו, לכן זה הזמן שלכם לקבל החלטה מעולה שתשפיע על העתיד שלכם.

מתחם האלף משרדים: ההזדמנות שלכם להטביע חותם

שוק התעסוקה הולך ומשתנה ככל שחולפות השנים, והרבה חברות, עסקים ותאגידים גדולים עוזבים את תל אביב ומחפשים אחר אזורי תעסוקה זולים אך לא פחות נגישים. פרויקט האלף מציע שינוי אמיתי בתפיסה, מודל חדש מכל מה שאנו מכירים כאן בארץ, שמשלב בין מגורים, פנאי ותעסוקה. לכן המתחם אינו עוד סתם מרכז מסחרי, אלא בעל פוטנציאל להפוך למטרופולין ענק, שוקק ומלא חיים. היות והן למודל והן למיקום יש פוטנציאל, חברות ועסקים רבים בחרו לחפש משרדים במתחם האלף וליהנות מהסטנדרטים החדשים שהוא מציב.

ככל שחולף הזמן מתחם האלף זוכה ליותר ויותר התעניינות מצד מערכות וגופים גדולים במשק הישראלי, ורבים אשר רוצים למצוא לעצמם משרדים במתחם האלף, שכן הביקוש רק ילך ויגדל, לכן כאשר מדובר במתחם האלף משרדים, אין זמן טוב יותר מעכשיו.

אנחנו מעוניינים, מה עושים?

פונים לחברת נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס בהקדם האפשרי. אפשר גם להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם. חברות נדל"ן נדל"ן ופליקס כהן הן מהמובילות בפיתוח העיר ראשון לציון ובבעלותן 100 יחידות במתחם האלף. מכיוון שזהו פרויקט מדובר, הביקוש רק הולך וגדל, והיחידות נחטפות, מומלץ לפעול כמה שיותר מהר ולא לפספס את ההזדמנות המיוחדת שנקרתה בדרככם לבצע את ההשקעה המשתלמת ביותר בחייכם.

להחליט היכן להשקיע ומתי זו ללא ספק אמנות, לא פעם כדי לעשות את הצעד כל שצריך הוא ליווי של חברה מקצועית. אז רגע לפני שהמחירים עולים והמכירה המוקדמת מסתיימת צרו עמנו קשר או השאירו פרטים. 

שאלות ותשובות – מתחם ה-1000

מה הייחוד של מתחם ה 1000?

כאשר תפיסת התכנון העירונית הולכת ומשתנה הדבר בא לידי ביטוי גם בפרויקטים של בניה. כיום המגמה היא ליצור תמהיל מיוחד ונכון יותר של מקומות תעסוקה קרובים לבית ולשלב במתחם אחד בין מגורים, חינוך, עבודה ופנאי. מתחם ה-1000 עושה את כל זאת ומציע מודל מאוד שונה וחדש בארץ של עירוב שימושים שרק הולך וצובר תאוצה, הופך את מקום המגורים למרכז אורבני תוסס, שוקק ומלא חיים, מפחית את כלי הרכב והפקקים על הכביש ומעודד עסקים מקומיים.

יותר מכך, מתחם ה-1000 ממוקם על ציר מרכזי בקרבת עורקי תחבורה ראשיים וללא ספק נחשב לדבר בגדול הבא בעולם הנדל"ן.

מי הפנים שמאחורי פרויקט האלף?

מתחם האלף מציע הזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה לקחת חלק בדבר הגדול הבא של עולם הנדל"ן. חברת נדל"ן נדל"ן יחד עם חברת כהן פליקס הן החברות המובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בראשון לציון ופועלות במרץ כבר מעל כמה עשורים בפיתוח יזמות והובלת פרויקטים. העובדה שפרויקט האלף ממוקם בראשון לציון מעניקה לחברות יתרון של מגרש ביתי, בזכות היכרות עם תכניות קיימות ועתידיות, איתור הזדמנויות ורכישת קרקעות במקום ובזמן הנכונים.

חברת נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס מזמינים אתכם להצטרף לעשרות עסקים, משקיעים, יזמים ואנשים פרטיים שהבטיחו את מקומם במתחם האלף בראשון לציון ורוצים לממש את מלוא הפוטנציאל ממתחם משולב של עסקים ומגורים ייחודי מסוגו במזרח התיכון.

מתחם האלף מגורים: מה צריך לדעת?

מגורים בפרויקט ה-1000 הם החלום של כל אחד ואחת. לא הרבה מקומות בארץ מציעים מתחם מגורים ובו המון אפשרויות תעסוקה, בילוי ופנאי תחת קורת גג אחת. אנשים שבוחרים במגורים במתחם ה-1000 ללא ספק ייהנו מאיכות חיים במרכז אורבני שוקק בו לעולם לא יגמר מה לעשות ואפילו לא צריך להוציא את הרכב מהחניה כדי ליהנות ולבלות.

לידיעתכם כ- 4,900 דירות במתחם ה-1000 מחכות רק לכם. ואתם יכולים לבחור מהו סגנון המגורים המועדף עליכם. כאשר מדובר במתחם ה-1000 מגורים בקרבת הים הם חלק בלתי נפרד מהעסקה ובאפשרותכם גם לקנות זכות לדירות במתחם ה-1000, הזדמנות יוצאת דופן שכדאי לשמוע עליה.

זכות לדירה מתחם האלף – למה הכוונה?

מתחם האלף הוא אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שנראו בארץ ולו קונספט ייחודי, לכן זה לא מפתיע שרבים רוצים לקחת בו חלק. אם גם אתם שוקלים להצטרף ולנצל את ההזדמנות, אחת האפשרויות שעומדת לרשותכם היא לקנות זכות לדירה. קניית זכות לדירה במתחם האלף צפויה להגדיל את הרווח ב- 100% בתוך שנתיים, המשמעות היא שאתם משלמים על הבניה כיום, מה שיהפוך אתכם לבעלים של דירה במתחם מרכזי שכולם מדברים עליו, במרחק הליכה מהים בלב גוש דן.

ומדוע זו הזדמנות? מתחם האלף מחבר בין עולמות הפנאי, התעסוקה והמגורים והוא צפוי להפוך למטרופולין ענק שיכבוש בסערה את שוק הנדל"ן בישראל. לכן עכשיו, לפני שערך הדירות במתחם יעלה, יש לכם הזדמנות אמיתית לבצע השקעה כדאית ומאוד משתלמת.

 

צור קשר

מפת הפרויקט
סרטון הפרויקט

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.