הצהרת נגישות

חברת כהן פליקס אחזקות ו-א.ש.נ.מ נדלן נדלן בע"מ חרטה על דגלה לספק שירות לכל לקוחותיו באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע”ג-2013 ולתקנות על פיו.

מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו:

  • משה בקר 22, מרכז העסקים פריימן (יעקב פריימן 5) , ראשון לציון
  • כהן פליקס אחזקות בע"מ – כניסה א', קומה 2
  • כהן פליקס אחזקות וא.ש.נ.מ נדלן נדלן  – כניסה ב' , קומה 2
2 המשרדים נמצאים ברחוב משה בקר 22, ראשון לציון. המשרד ממוקם במרכז פריימן לעסקים, בקומה שניה. לבניין חניון בחינם (בעתיד יהיה בתשלום). לבעלי תו נכה של משרד התחבורה, החניה בחינם. לבניין 2 חניונים (תת קרקעי ועליון). החניון עליון: החניון מחולק לחניות שמורות וחניות ללקוחות מזדמנים. חלק מהחניות השמורות בבעלות המשרד וניתן להתקשר לפני הגעה ונוכל לפתוח את השער על מנת להחנות בהן. קיימות חניות נכים בחניון העליון פתוח 4 חנוית, הבניינים כולל לרכב גבוה. חניון תת קרקעי: החניון מחולק לחניות שמורות וחניות של העירייה שזמינות לכלל הציבור. חלק מהחניות השמורות בבעלות המשרד וניתן להתקשר לפני הגעה ונוכל לפתוח את השער על מנת להחנות בהן. הסדרי נגישות נוספים עבור 2 המשרדים:
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה 1 וקומה 2
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות

שרות לקוחות נגיש

מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
  • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00, יום שישי בין השעות 9:00-12:00
  • פניה באמצעות טלפון – 6554*
  • דואר אלקטרוני – office@nadlan-nadlan.co.il
  • פניה באמצעות " צור קשר באתר"
  • פניה באמצעות הדואר: יעקב פריימן 5, ראשון לציון

נגישות האתר אינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות במשרד

  • שם מלא: בן לוין
  • טלפון : 077-5040071 \ 6554*
  • דוא”ל : office@nadlan-nadlan.co.il

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 15.12.2022

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.