מתחם ה-1000: שכונת המגורים Ocean West

אודות

מתחם ה – 1000

העתיד של עולם הנדל"ן כבר כאן !

מתחם ה-1000 הוא המטרופולין הראשון והגדול מסוגו בישראל אשר תוכנן וקודם על ידי הרשות המקומית ראשון לציון לאורך כל הדרך וקבע סטנדרטים חדשים לאופן שבו הכרתם מרחבים עירוניים עד היום. המתחם מגדיר עירוב שימושים ולראשונה בישראל משלב מגורים, מסחר, משרדים ופנאי, וכל זאת – סמוך לחוף הים וצירי התחבורה חשובים, כולל הרכבת הקלה ורכבת ישראל

 

אז מה זה מתחם ה1000? 

במערב ראשון לציון, מרחק הליכה מחוף הים נמצא מתחם האלף, אחד מן המיזמים המיוחדים ביותר שידע שוק הנדל"ן הישראלי. זה הולך להיות המטרופולין הגדול ביותר בישראל שישתרע על 1,000 דונם בלב גוש דן, במיקום מרכזי ונגיש, קרוב לצירי תנועה מרכזיים ובסמוך לאזורי בילוי אטרקטיביים. המתחם צפוי לאכלס כ- 5,500 יחידות דיור לצד כ- 1,700,000 מ"ר של שטחים המיועדים לתעסוקה, מסחר ולא פחות חשוב: פנאי ובילוי . 

אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה חכמה ומשתלמת, פרויקט האלף הוא הזדמנות שאסור לכם לפספס. מי שקפץ על ההזדמנות בתחילת הדרך כבר ב2013 הרוויח ובגדול ומאז ועד היום ההשקעה שלו הכפילה ואף שילשה את עצמה . נכון לעכשיו כל היחידות כבר נחטפו אבל בעתיד תיפתחנה הזדמנויות נוספות וכדאי להיות מעודכנים. בכדי להיות בעניינים ולאתר את ההזדמנות בזמן הנכון אנחנו מציעים לכם לקבוע פגישה עוד היום עם המומחים של כהן פליקס ונדלן נדלן, כך תיכנסו לרשימת ההמתנה והמומחים יהיו שם בשבילכם בזמן הנכון לדאוג שתצטרפו להזדמנות חייכם. 

קראו עוד...

 

הזדמנות שלא כדאי לפספס!

מתחם האלף התעלה על כל התחזיות ומציג קונספט חדשני של מגורים, משרדים, מסחר ופנאי במרחק של נגיעה מחוף הים. כשהוא נפרש על שטח של כ-1000 דונם על קו החוף בלב גוש דן, הוא נחשב בצדק לפרויקט ייחודי מסוגו בעל מודל חדשני ומודרני, מציע הזדמנות חד פעמית ופוטנציאל רווח עצום, שלוקח אתכם אל האלף הבא!

יש עסקאות שפשוט אסור לפספס, פרויקט ה-1000 זו אחת מהן. כאשר משקיעים בעסקת נדל"ן התזמון מהווה שיקול מרכזי.  חשוב מאוד להשקיע בזמן וכך גדל הסיכוי למקסם את הרווח בעתיד. השקעה במתחם ה-1000, הן עבור נדל"ן למגורים והן עבור נדל"ן מסחרי, זו הזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה, וככל שתקדימו להיכנס לרשימה כך סיכויי הרווח שלכם רק ילכו ויגדלו. מומחי נדל"ן רבים שיודעים בדיוק היכן להשקיע את הכסף שלהם כבר הצטרפו וכעת זה הזמן שלכם לקבל החלטה חכמה שתשפיע על העתיד שלכם.

 

אנחנו מעוניינים, מה עושים?

פונים לחברת כהן פליקס ונדלן נדלן לקביעת פגישה בהקדם האפשרי או ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם. כהן פליקס ונדלן נדלן ן מהמובילות בפיתוח העיר ראשון לציון ובבעלותן כ 100 יחידות במתחם האלף. היחידות נחטפו, מומלץ לפעול כמה שיותר מהר ולא לפספס את ההזדמנות הבאה והמיוחדת שנקרתה בדרככם לבצע את ההשקעה המשתלמת ביותר בחייכם.

להחליט היכן להשקיע ומתי זו ללא ספק אמנות, לא פעם כדי לעשות את הצעד כל שצריך הוא ליווי של חברה מקצועית. אז רגע לפני שההזדמנות השניה נעלמת אף היא , צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ונשמח להיפגש איתכם.

בהיותו פרוייקט אטרקטיבי הביקוש רק הולך וגדל, והיחידות נחטפות, מומלץ לפעול בהקדם האפשרי ולא לפספס את ההזדמנות המיוחדת שנקרתה בדרככם לבצע את ההשקעה המשתלמת ביותר בחייכם.

אז בואו נתקדם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

 

יתרונות

3 קווי הרכבת הקלה צמודים למתחם

בעלות פרטית בטאבו

אושרה תכנית רצ/1000/1

השקעת הנדל"ן המניבה והמשתלמת של העשור

פריים לוקיישן

מתחם שוקק חיים המשלב חיים אורבניים פנאי ובילוי

צמוד לחוף הים והטיילת בראשון לציון

גישה נוחה וקלה לכבישים וצירי תנועה מרכזיים

חברה יזמית עם ניסיון של למעלה מ־50 שנה בתחום

עבודות התשתית והפיתוח בעיצומן, הטרקטורים בשטח

מתחם שוקק חיים המשלב חיים אורבניים פנאי ובילוי

צמוד לחוף הים והטיילת בראשון לציון

גישה נוחה וקלה לכבישים וצירי תנועה מרכזיים

חברה יזמית עם ניסיון של למעלה מ־40 שנה בתחום

עבודות התשתית והפיתוח בעיצומן, הטרקטורים בשטח

פריים לוקיישן

גלריית תמונות
שאלות ותשובות

כאשר תפיסת התכנון העירונית הולכת ומשתנה הדבר בא לידי ביטוי גם בפרויקטים של בניה. כיום המגמה היא ליצור תמהיל מיוחד ונכון יותר של מקומות תעסוקה קרובים לבית ולשלב במתחם אחד בין מגורים, חינוך, עבודה ופנאי. מתחם ה-1000 עושה את כל זאת ומציע מודל מאוד שונה וחדש בארץ של עירוב שימושים שרק הולך וצובר תאוצה, הופך את מקום המגורים למרכז אורבני תוסס, שוקק ומלא חיים, מפחית את כלי הרכב והפקקים על הכביש ומעודד עסקים מקומיים.

יותר מכך, מתחם ה-1000 ממוקם על ציר מרכזי בקרבת עורקי תחבורה ראשיים וללא ספק נחשב לדבר בגדול הבא בעולם הנדל"ן.

מתחם האלף מציע הזדמנות חד פעמית שלא תחזור על עצמה לקחת חלק בדבר הגדול הבא של עולם הנדל"ן. חברת נדל"ן נדל"ן יחד עם חברת כהן פליקס הן החברות המובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בראשון לציון ופועלות במרץ כבר מעל כמה עשורים בפיתוח יזמות והובלת פרויקטים. העובדה שפרויקט האלף ממוקם בראשון לציון מעניקה לחברות יתרון של מגרש ביתי, בזכות היכרות עם תכניות קיימות ועתידיות, איתור הזדמנויות ורכישת קרקעות במקום ובזמן הנכונים.

חברת נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס מזמינים אתכם להצטרף לעשרות עסקים, משקיעים, יזמים ואנשים פרטיים שהבטיחו את מקומם במתחם האלף בראשון לציון ורוצים לממש את מלוא הפוטנציאל ממתחם משולב של עסקים ומגורים ייחודי מסוגו במזרח התיכון.

מגורים בפרויקט ה-1000 הם החלום של כל אחד ואחת. לא הרבה מקומות בארץ מציעים מתחם מגורים ובו המון אפשרויות תעסוקה, בילוי ופנאי תחת קורת גג אחת. אנשים שבוחרים במגורים במתחם ה-1000 ללא ספק ייהנו מאיכות חיים במרכז אורבני שוקק בו לעולם לא יגמר מה לעשות ואפילו לא צריך להוציא את הרכב מהחניה כדי ליהנות ולבלות.

לידיעתכם כ- 4,900 דירות במתחם ה-1000 מחכות רק לכם. ואתם יכולים לבחור מהו סגנון המגורים המועדף עליכם. כאשר מדובר במתחם ה-1000 מגורים בקרבת הים הם חלק בלתי נפרד מהעסקה ובאפשרותכם גם לקנות זכות לדירות במתחם ה-1000, הזדמנות יוצאת דופן שכדאי לשמוע עליה.

מתחם האלף הוא אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שנראו בארץ ולו קונספט ייחודי, לכן זה לא מפתיע שרבים רוצים לקחת בו חלק. אם גם אתם שוקלים להצטרף ולנצל את ההזדמנות, אחת האפשרויות שעומדת לרשותכם היא לקנות זכות לדירה. קניית זכות לדירה במתחם האלף צפויה להגדיל את הרווח ב- 100% בתוך שנתיים, המשמעות היא שאתם משלמים על הבניה כיום, מה שיהפוך אתכם לבעלים של דירה במתחם מרכזי שכולם מדברים עליו, במרחק הליכה מהים בלב גוש דן.

ומדוע זו הזדמנות? מתחם האלף מחבר בין עולמות הפנאי, התעסוקה והמגורים והוא צפוי להפוך למטרופולין ענק שיכבוש בסערה את שוק הנדל"ן בישראל. לכן עכשיו, לפני שערך הדירות במתחם יעלה, יש לכם הזדמנות אמיתית לבצע השקעה כדאית ומאוד משתלמת.

תכניות הפרויקט
מפת הפרויקט
סרטון הפרויקט

להשארת פרטים או תיאום פגישה

להשארת פרטים או תיאום פגישה

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

כתיבת תגובה

יצירת קשר מהירה

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.