קריירה
תמיד רציתם להיכנס לתחום הנדל"ן ? מכירות זה תכונה שזורמת בדמכם ? מקומכם איתנו!
לחברת יזמות נדל״ן והשקעות בעלת רזומה של 50 שנה עשיר דרושים נציגי תיאומי פגישות.
המשרדים ממוקמים בראשון לציון, משרדים חדשים מפנקים (יש חניה חינם) .
התפקיד כולל :
קבלת לידים חמים,מגוון פרויקטים לשיווק,סביבה צעירה ותוססת,שכר ובנוסים גבוהים.
מתן פרטים ויעוץ ראשוני ללקוח ותיאום פגישה מול מנהל מכירות
שעות העבודה : 09:00- 17:30 / 10:30-19:00
שישי לסירוגין : 09:00-12:00
שכר שעתי (מתגמל מאוד) + בונוסים (מפנקים)
אפשרות קידום לתפקידי מכירה בעתיד
tamir@nadlan-nadlan.co.il
קבוצת פליקס כהן ונדל" נדל"ן – קבוצה מובילה בתחום יזמות נדל"ן
בראשל"צ.
דרושה מנהלת חשבונות
-ניסיון של 2-7 שנים
-עבודה כחלק מצוות
-משרה מלאה
-עבודה בחשבשבת ואקסל
קו"ח נא לשלוח למייל : tamir@nadlan-nadlan.co.il
הזדמנות להשתלב בליבת העשייה הנדל"נית בפרויקטים הגדולים והמובילים בארץ
משרת שיווק פרויקטים המאפשרת כניסה לעולם הנדל"ן, בתנאים טובים ופוטנציאל השתכרות גבוה מאוד!
בחברה יזמיות בתחום השקעות הנדל"ן למגורים, מסחר ותעשייה.
התפקיד כולל:
קיום פגישות עם לקוחות ותפעול מכירות.
יכולות משא ומתן מרשימות.
תפקיד מעניין ומאתגר
* המשרד ממוקם בראשון לציון
* משרה מלאה
* א'- ה' : 10:00-19:00 יום ו' : 3 שעות
דרישות:
יכולת דיבור ושכנוע, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה שיווקית,
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
ניסיון בשיווק בפרויקטים בחו"ל – יתרון משמעותי
גמישות לעבודה משמעותית בשעות הערב ובשישי.
יצירתיות, ראש גדול ויכולת עבודה בצוות ולבד.
יכולת הנעה עצמית, נחישות להשגת מטרות ושרירותיות
ניסיון במכירות – חובה
** יתרון לבעלי ניסיון מתחום הנדל"ן , למתאימים /ות יינתן ליווי אישי ותמיכה מצוות
מקצועי מנוסה
תנאי שכר מצוינים : שכר בסיס + עמלות .
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
התפקיד כולל:
- מענה טלפוני + מיילים
- תיאום פגישות
- ניהול יומנים
- קבלת לקוחות כולל כיבוד ושתייה
- שירות טלפוני ופרונטלי
- תמיכה במנהלי במכירות
- עבודה בשוטף על תוכנתCRM אין צורך בניסיון, תתבצע הדרכה מסודרת.
שעות עבודה:
משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 10:30-19:00 ימי שישי לסירוגין בין השעות 08:30-13:00 * גמישות בשעותדרישות:
- סדר, ארגון, עבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה
- הופעה ייצוגית, עברית רהוטה
- ראש גדול וחיוך ענק
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם לפחות שנה (אפשרי גם משירות צבאי/לאומי)
- ידע בעבודה בסביבה ממוחשבת OFFICE
- מועמדים בעלי רצון להשתלב בחברה משפחתית, בעלי מוטיבציה ושרירותיות.
- ניהול יומן ותיאומי פגישות. * אדמיניסטרציה שוטפת. * סיוע וליווי שוטף של המנכלי. * טיפול בנושאים אישיים. * ביצוע תיאומי טיסות. * מענה טלפוני ועוד
- דרישות התפקיד:
- מיומנויות מחשב מצוינות: כל ה OFFICE, במיוחד OUTLOOK וEXCEL אמינות ודיסקרטיות- הכרחיים
- אוריינטציה ניהולית
- יכולת עבודה מול קהל ולקוחות, שירותי גביה.
- תקתקנית, דיסקרטית, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים ועם חיוך ענק
- זמינות לחצי משרה כ 5-6 שעות 9:00-14:00 (יש גמישות)
- זמינות לתחילת עבודה מידית – יתרון משמעותי