מתחם ה-1000: משרדים ומסחר

אודות

המתחם החדש מתפרס על פני כ-1,000 דונם של משרדים, תעסוקה, פנאי ובילוי. בפריים לוקיישן בגוש דן, קרוב לים וסמוך לרכבת, עם נגישות אופטימאלית לצירי התנועה המרכזיים בישראל. מדובר בשילוב יוצא דופן בין מתחם עסקים מהמתקדמים ביותר במזרח התיכון, לצד מגורים וחיי קהילה אורבניים מתקדמים בסטנדרט בנייה שעדיין לא נראה באזור. החיבור הייחודי בין פנאי,תעסוקה ומגורים תחת קורת גג אחת הופך את מתחם ה-1000 למטרופולין הגדול שיכבוש את שוק הנדל"ן בסערה ויהיה מתחם המגורים והעסקים הבא של ישראל.

מתחם האלף משרדים: ההזדמנות שלכם להטביע חותם

במתחם כ- 1,750,000 מ"ר של שטחים המיועדים לתעסוקה, משרדים ומסחר. הצטרפו לחברות ועסקים מהגדולים בארץ שכבר קבעו מבעוד מועד את משכנן החדש במטרופולין ה 1000. שריינו לעצמכם משרדים ומסחר במתחם אשר נהנה מהסטנדרט החדשני והמתקדם מסוגו בישראל. 

שוק התעסוקה הולך ומשתנה ככל שחולפות השנים. חברות עסקים ותאגידים גדולים עוזבים את תל אביב ומחפשים אחר אזורי תעסוקה זולים יותר אך לא פחות נגישים. פרויקט האלף מציע שינוי אמיתי בתפיסה, מודל חדש מכל מה שאתם מכירים כאן בארץ, שמשלב בין מגורים, פנאי ותעסוקה. זה לא עוד סתם מרכז מסחרי, אלא מטרופולין ענק, שוקק ומלא חיים.  הן למודל והן למיקום יש פוטנציאל, חברות ועסקים רבים בחרו לחפש משרדים במתחם האלף וליהנות מן הסטנדרטים החדשים שהוא מציב.

ככל שחולף הזמן מתחם האלף זוכה לעוד ועוד התעניינות מצד מערכות וגופים גדולים במשק הישראלי, ורבים שכבר מצאו לעצמם משרדים במתחם האלף והביקוש רק ילך ויגדל, לכן כאשר מדובר במתחם האלף משרדים, אין זמן טוב יותר מעכשיו לקבוע פגישה עם המומחים של כהן פליקס ונדלן נדלן.

יתרונות

3 קווי הרכבת הקלה צמודים למתחם

בעלות פרטית בטאבו

אושרה תכנית רצ/1000/1

השקעת הנדל"ן המניבה והמשתלמת של העשור

פריים לוקיישן

מתחם שוקק חיים המשלב חיים אורבניים פנאי ובילוי

צמוד לחוף הים והטיילת בראשון לציון

גישה נוחה וקלה לכבישים וצירי תנועה מרכזיים

חברה יזמית עם ניסיון של למעלה מ־50 שנה בתחום

עבודות התשתית והפיתוח בעיצומן, הטרקטורים בשטח

מתחם שוקק חיים המשלב חיים אורבניים פנאי ובילוי

צמוד לחוף הים והטיילת בראשון לציון

גישה נוחה וקלה לכבישים וצירי תנועה מרכזיים

חברה יזמית עם ניסיון של למעלה מ־40 שנה בתחום

עבודות התשתית והפיתוח בעיצומן, הטרקטורים בשטח

פריים לוקיישן

גלריית תמונות
תכניות הפרויקט
מפת הפרויקט
סרטון הפרויקט

להשארת פרטים או תיאום פגישה

להשארת פרטים או תיאום פגישה

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

כתיבת תגובה

יצירת קשר מהירה

תודה על פנייתך!

הפרטים נשלחו בהצלחה, נציגנו יחזרו אליך בהקדם.